تلفن ثابت همواره یکی از ابزارهای پر‌کاربرد و ضروری در محل کار و خانه است و پرداخت دوره‌ای قبوض تلفن ثابت نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در زمینه پرداخت قبوض است. به منظور تسهیل فرایند استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش کافیست شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و مبلغ کارکرد و جزئیات قبض را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض‌های تلفن ثابت، امکان نامگذاری و دسته‌بندی قبض‌ها را نیز فراهم کرده است. جهت چاپ رسید قبوض پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

مشاهده قبض تلفن با شماره تلفن

به منظور تسهیل فرایند مشاهده و پرداخت قبوض، امکان استعلام قبض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت و تنها با استفاده از شماره تلفن ثابت فراهم شده است. با وارد کردن شماره خود مبلغ قبض میان دوره و پایان دوره در دسترس خواهد بود. همچنین امکان پرداخت گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو فراهم شده است تا قبض تلفن ثابت خود را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.

نمایش قبض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت

قبضینو امکان نمایش قبض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت را در اختیار شمار کاربران عزیز قرار داده است. قبض پایان دوره، کارکرد یک دوره کامل (تا زمان صدور قبض) است اما قبض‌ میان‌دوره کل هزینه کارکرد را تا همان روزی که استعلام را انجام می‌دهید به شما نمایش می‌دهد. اگر قبض میان‌دوره تلفن ثابت خود را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت قبض پایان‌دوره نخواهید داشت.

نمایش جزئیات قبض تلفن ثابت

با استـفاده از سـامانه قـبضینو می‌تـوانید به سادگی قبـض تلـفن ثابت خود را استـعلام بگیرید. امکان مـشاهده مبلغ قـبض تلـفن به تفکـیک کـارکرد میـان‌دوره و پایان‌دوره و همـچنین جزئیات کـامل آخـرین قـبض پایان دوره شـامل ریز اطـلاعات قـبض کـاغذی، در اخـتیار شـما کاربران عزیز قرار گرفته است. در صـورت قطـعی، دو تا سـه روز کـاری پس از پـرداخت، تلـفن ثـابت شما وصـل خـواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم رزو مشاوره